Blogbejegyzés-író verseny - lezárva!

Elmúlt a május, így lejárt a jelentkezési határidő is a nemrégiben meghirdetett szerzői jogi blogbejegyzés-író pályázatra.

"Minden kezdet nehéz". Könnyen lehetne ilyen frázisokat pufogtatni, ugyanakkor én nem fogok így tenni. Ugyan a pályázatra "csak" négy mű érkezett be, én mégsem vagyok szomorú. Nagyon büszke vagyok ezekre a lelkes, vállalkozó emberekre. Nem csupán arról tettek tanúbizonyságot, hogy érdeklődéssel követik e blog, sok más hírforrás és általánosságban a szerzői jogvilágát, hanem arról is, hogy gondolataiknak, kritikus véleményüknek írásban is hangot tudtak adni.

A zsűri a jövő héten minden pályaművet kézhez fog kapni. Egészen pontosan anonim kéziratokat fognak valamennyien kapni. Habár én személy szerint valamennyi versenyző nevét tudni fogom mindvégig, a döntést a zsűri bizottságként fogja meghozni, ezért az én szavam csakis 20 százalékot ér. A beérkezett pályaművek számára tekintettel a zsűrinek nem lesz szüksége végtelenül hosszú időre, hogy döntsön. Valamennyi pályázótól ennek ellenére is kérnék 1-2 hét türelmet még. Ezt követően valamennyi érintettel személyesen fogjuk felvenni a kapcsolatot. A pályázók és a blog olvasói pedig ezek után fognak értesülni a végeredményről, a szponzorok által felajánlott díjakról, és - remélhetőleg - ismerkedhetnek meg az írásokkal.

Még egyszer: nagy köszönet a lelkes versenyzőknek- és persze szponzorainknak is!

Címkék: ,